FAQ
-
AJÁNLATOK A WEBOLDALON
Hol találom meg a legújabb ajánlatokat?
Az összes ajánlatunk megtalálható a www.focitour.hu honlapon.
A honlapon lehet böngészni a komplett utak és a belépőjegyek között is. A komplett utazások tartalmazzák az utazást (repülővel vagy autóbusszal), a belépőjegyet a mérkőzésre, az ügyfélszolgálati támogatást, a szállást és a csoportkísérő szolgáltatást (amennyiben a csoport létszáma eléri a minimum 10 főt). A belépőjegyes ajánlat tartalmazza a belépőjegyet a mérkőzésre és az ügyfélszolgálati támogatást.
A hírlevelünkre történő feliratkozással értesülhettek a legfrissebb ajánlatokról és akciókról. Feliratkozni a hírlevélre a honlapunk legalján található részen, a jobb sarokban lehet.
Kiemelt ajánlataink a főoldalon a kereső segítségével találhatók meg. A TOP Ajánlatok kategóriában azon utazásaink közül válaszhattok, amelyek iránt nagy a kereslet.
A Facebook és az Instagram oldalainkon szintén értesülhettek ajánlatainkról.
A belépőjegyekről és utazásokról tájékozódhattok ügyfélkapcsolati munkatársainknál is, a +36 70 535 2876 telefonszámon és az info@focitour.hu e-mail címen.
Ajándékba szeretnék fociutat / belépőjegyet adni, hogyan tudom ezt megtenni?
Az ajándékutalványainkról részletesen az Ajándékutalványok menüpontban tájékozódhattok.
Hogy találom meg az ajánlatokat konkrét csapatra vagy bajnokságra?
A főoldalon találhatók meg a főbb bajnokságok mezőben a csapatok logói, melyre kattintva elérhetők az egyes csapatokra vonatkozó ajánlatok.
Mit fedez a komplett út ára?
A komplett repülőút ára a következőket tartalmazza: retúr repülőjegyet illetékekkel együtt, szállást 3* vagy 4* szállodában (igények és szükség szerint 1 vagy több éjszakára), belépőjegyet alap kategóriában (a stadion szabadon választott területére, leggyakrabban a kapu mögé, kérésre viszont intézünk magasabb kategóriás belépőjegyet), magyarul beszélő kísérők szolgálati költségét (ha a csoport létszáma eléri a minimum 10 főt) és nonstop ügyfélszolgálatot.
A komplett autóbuszos út ára a következőket tartalmazza: utazást autóbusszal, szállást legalább 1 éjszakára (oda-vissza utazás esetében szállás nélkül), belépőjegyet alap kategóriában (a stadion szabadon választott területére, leggyakrabban a kapu mögé, kérésre magasabb kategóriás belépőjegyet), magyarul beszélő csoportkísérők szolgálati költségét és nonstop ügyfélszolgálatot.
Mit fedez a belépőjegy ára?
A belépőjegy ára fedezi a belépőjegyet alap kategóriában, leggyakrabban a kapu mögé szóló szektorokba. A szabadon választott helyre szóló belépőjegy kérésre és felár ellenében szintén elérhető (a felár összege bizonyos esetekben az e-mailben küldött árlistában megtalálható). A felár mértéke mindig az adott mérkőzés fontosságától és népszerűségétől függ.
Van gyerekkedvezmény?
Az utazás vagy a belépőjegy ára a gyerekek számára az adott eseménytől függ.
A feltüntetett ár hány főre vonatkozik?
A honlapon feltüntetett árak egy főre vonatkoznak.
Miért változik az ár a honlapon?
A belépőjegyek / utak ára függ a készlettől és az utazási iroda költségeitől a jegyek beszerzésére vonatkozóan. A belépőjegyek ára általában emelkedik a mérkőzés dátumának közeledtével, ezért ajánljuk minél előbb lefoglalni a jegyeket / utat.
Az árak mindig az alábbi módon vannak feltüntetve: ár-tól. Törekszünk arra, hogy a lehető legpontosabb, legaktuálisabb árak legyenek a honlapon feltüntetve, a végleges árat viszont sok egyéb tényező is befolyásolja (a fel- és leszállás időpontja és helye, a repülőjegy, a szállás, a belépőjegy kategóriája, stb.), amelyeket az ügyfél konkrét igényei határoznak meg. Minden ajánlatot egyénileg hozunk létre, hogy eleget tegyünk minden megrendelőnek. Ezért nem lehet mindig meghatározni, hogy az árak a honlapon meddig lesznek érvényesek. Ajánljuk az azonnali foglalást vagy a kapcsolat felvételét az értékesítő munkatársakkal.
A legkedvezőbb árakat a lehető legkorábbi foglalással és befizetéssel biztosítjuk, ideális esetben akár hónapokkal előre. A népszerű mérkőzésekre a jegyek már jóval a mérkőzés előtt elkelnek. Sokkal nehezebb és drágább egy ügyfél igényeit kielégíteni napokkal a mérkőzés kezdete előtt.
Olyan mérkőzés érdekel, ami nem szerepel a honlapon. Tudnak személyre szóló ajánlatot adni?
Bármilyen foci- és sportutat, illetve nem sport jellegű kirándulást a világ bármely részére készen állunk megszervezni az elképzeléseknek megfelelően.
Melyik repülőterekről indulnak a járatok?
Elsősorban Budapestről és Bécsből indulnak a repülőjáratok, de figyelembe vesszük a nektek megfelelő repülőtereket. Az ajánlatkéréskor jelezhetitek nekünk, hogy melyik repülőtérről szeretnétek indulni. Az ajánlataink mindig tartalmazzák a repülési információkat.
-
FOCIÚT / BELÉPŐJEGY VÁSÁRLÁSA
Hogyan rendelhetek fociutat vagy belépőjegyet?
Az utat vagy a belépőjegyet megrendelhetitek (előfoglalás) a www.focitour.hu honlapon, a konkrét ajánlat aloldalán a független ajánlatkérésre (zöld gombra) kattintva, továbbá az info@focitour.hu e-mail címen és az egyes értékesítő munkatársaink e-mail címén keresztül. A megrendelést továbbá leadhatjátok a +36 70 535 2876 számon.
A megrendelésben a segítségetekre lehet az alábbi útmutató.
Mikor jelentkezzek az útra?
A sporteseményeknél általában nem érvényes a “last minute” ajánlat, azaz kedvezmény az utolsó percben történő megrendelésre. Éppen ellenkezőleg, minél korábban rendelitek meg az utat, annál alacsonyabb az ár. A legkedvezőbb árakat a lehető legkorábbi foglalással és befizetéssel biztosítjuk. Ideális esetben már hónapokkal előre, a mérkőzés sorsolását követően. A legkeresettebb mérkőzésekre a jegyek már a mérkőzés előtt jóval korábban elkelnek.
Mi a megrendelés menete?
A független ajánlatkérés után munkatársunk legkésőbb a következő munkanapon felveszi veletek a kapcsolatot a konkrét árajánlattal (e-mailben vagy telefonon).
A foglaláshoz az alábbi adatokra van szükségünk: utasok/résztvevők személyes adatai (név, születési idő, utazási dokumentum száma és lejárati ideje, e-mail, telefonszám), számlázási adatok. Repülőút esetében továbbá meg kell erősíteni: indulási repülőtér, poggyász, éjszakák száma, mérkőzésen résztvevők száma, belépőjegy kategória, transzfer, étkezés, egyéb speciális igények, ha vannak).
Ha elkülditek nekünk a fent felsorolt adatokat, kiállítjuk a számlát, melyet e-mailben kaptok meg. A számlát elektronikus átutalással vagy bankfiókban személyes befizetéssel tudjátok kiegyenlíteni.
A számla határidőn belüli befizetésével tudjátok a megrendelést megerősíteni.
A megrendelésben a segítségetekre lehet az alábbi útmutató.
-
A MEGRENDELÉS FOLYAMATA
Hogyan lesz a független ajánlatkérésemből megerősített megrendelés?
A megrendelést a számla befizetésével tudjátok megerősíteni (e-mailben küldjük – ellenőrizzétek a spam fiókot is). Lehetséges a két részletben történő fizetés. A számla felének befizetésével megerősítitek a megrendelést, a másik részletet pedig legkésőbb 21 nappal az út vagy mérkőzés kezdete előtt elég befizetnetek.
Amennyiben komoly érdeklődést mutattok egy utazás iránt, mihamarabb szükségünk van a megrendelő adataira, hogy biztosítani tudjuk a helyeket. Az adatok magánszemély esetén a teljes név és lakcím, jogi személy esetén pedig a cég számlázási adatai.
Az ajánlat, amit e-mailben kaptam a végleges árat tartalmazza?
Igen, az e-mailben küldött árajánlat a végső árat tartalmazza, rejtett költségek nincsenek. Az ajánlatban felsoroljuk az egyes felárak költségét (belépőjegy kategória, szállás felár, étkezési lehetőségek, kiegészítő programok), melyek opcionálisan választhatók, ezzel növelhető az alapár.
A végső árat a számla befizetése garantálja.
Meddig érvényes az ajánlat, amit e-mailben kaptam?
Az út/belépő árát az ajánlat megküldésétől számított 24 óráig / vagy a készlet erejéig garantáljuk. A repülőjegy, szállás, belépőjegy árát több tényező befolyásolja. Ha nem erősítitek meg a megrendelést a megadott határidőn belül, az ár változhat, ilyen esetben újra kell számolnunk az ajánlatot.
Ajánljuk, hogy az ajánlatkérést követően ellenőrizzétek a spam fiókot is (kéretlen üzenetek) a biztonság kedvéért.
Meddig kell a számlát befizetni?
A számlán szereplő határidőig kell befizetni a számlát, ideálisan a számla megküldésének napján.
Mi történik, ha nem sikerül a megjelölt napon kifizetnem a számlát?
Amennyiben nem történik meg időben a számla befizetése, előfordulhat, hogy az ár időközben emelkedik, ebben az esetben újra ajánlatot kell adnunk és új számlát kell kiállítanunk.
Amennyiben nem sikerült a számla végösszegét a számlán feltüntetett időpontig kifizetni, azt javasoljuk, vegyétek fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Bármely változást annak az értékesítő munkatársunknak kell jelezni, akitől a számlát kapta. Munkatársaink megpróbálják a foglalást megújítani, vagy meghosszabbítani a befizetés határidejét.
Milyen módon fizethetem be a számlát?
A számlát elektronikus átutalással vagy bankfiókban személyes befizetéssel tudjátok kiegyenlíteni. A számlázási adatokat a weboldalon a jobb felső sarokban található “Kapcsolat” fülre kattintva találjátok.
Nincs lehetőség készpénzzel és bankkártyával történő fizetésre.
-
UTAZÁS ELŐTT
Mikor kapok információt az utazás részleteiről?
Az út előtt legkésőbb 7 nappal e-mailben küldünk tájékoztatót, mely tartalmazza az általános információkat az utazásról (pl. indulás-érkezés), poggyászról, mérkőzés időpontjáról és helyszínéről, a stadion megközelítéséről, elérhetőséget a nonstop ügyfélszolgálathoz, csoportos utaknál pedig a csoportkísérő elérhetőségét.
A tájékoztató tartalmaz továbbá utazási tippeket és kiegészítő információkat.
Ha az út megrendelésekor nem adtátok le az igényeteket kiegészítő programokra, akkor a tájékoztatóban megtaláljátok az árjegyzéket a legismertebb látnivalókra és a reptéri transzferre. Az út megrendelésekor hónapokkal előre még sok esetben nem ismert a mérkőzés pontos időpontja és napja, így az egyes látnivalókra a belépőjegyet vagy a reptéri transzfer árát csak a tájékoztatóban tudjuk megküldeni 7 nappal az utazás előtt.
Mikor és hogyan kapom meg a repülőjegyeket és az úthoz szükséges dokumentumokat?
A repülőjegyeket elektronikus formában küldjük e-mailben, kivételes esetben a repülőtéren vehető át (ez az adott úttól, úti céltól és repülőtársaságtól függ). Az összes többi dokumentumot e-mailben adjuk át.
Az autóbuszos utak esetében minden dokumentumot (belépőjegyet a mérkőzésre és a kiegészítő programokra, illetve a tájékoztatót) a felszálláskor adjuk át személyesen.
Hol fogok ülni a repülőn?
Minden légitársaságnak más az ültetési politikája. Az ajánlataink tartalmazzák az információt az egymás melletti ülés lehetőségéről, de értékesítő munkatársunk is útbaigazít titeket.
Tartalmazza az út ára a poggyászt?
Minden légitársaságnál más és más a poggyászokra vonatkozó előírás. Az ajánlataink tartalmazzák az információt a poggyászról, de értékesítő munkatársunk megválaszol minden kérdést. Ha nagyobb poggyászra van szükség, kérem jelezzétek azt kollégáinknak.
Hogyan kapom meg a belépőjegyet a mérkőzésre?
Ez mindig az adott mérkőzéstől és úttól függ. Legtöbbször munkatársunk adja át az érkezést követően vagy a szálloda recepcióján. Ez biztonságos módja a belépőjegyek kézbesítésének. Sajnos többnyire nem tudjuk a jegyeket postán vagy futárral kézbesíteni, ugyanis a klubok általában csak pár nappal a mérkőzés előtt bocsátják azokat rendelkezésünkre. Egyre több klub biztosítja az elektronikus jegyeket PDF vagy okostelefonra letölthető formátumban, mely kényelmes és modern helyettesítője a papír alapú belépőjegynek. Ha technikai segítségre van szükségetek, akkor a helyszínen lévő kollégánk, illetve a nonstop ügyfélszolgálat kollégája is segíteni tud.
Milyen iratokra van szükségem az utazáshoz?
A mérkőzések többsége az Európai Unió országaiban kerülnek megrendezésre, így elég a személyazonossági igazolvány. Az útlevél csak az EU-n kívül eső országokba szükséges (illetve Angliába kötelező az útlevél és ETA beutazási engedély is!).
Néhány országba kötelező a vízum. A vízumkötelességről tájékoztatjuk ügyfelünket az ajánlatunkban még a megrendelés előtt.
Pontos információkért és utazási tanácsokért országonként keressétek fel a konzuli szolgálat oldalát: http://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasi-tanacs
Kiskorú gyermekkel hogyan utazhatok?
Amennyiben kiskorú – azaz 18. életévét be nem töltött – személy, csak az egyik szülő vagy más felnőtt kíséretében (rokon, barát, tanár, stb.) vagy egyedül utazik külföldre, javasoljuk szülői hozzájáruló nyilatkozat (vagy gyámhatósági hozzájárulás) beszerzését. További részletek itt olvashatók: https://konzinfo.mfa.gov.hu/minden-utazo-figyelmebe/gyermekek-kulfoldre-utazasa. A hozzájáruló nyilatkozat pedig innen tölthető le: https://konzinfo.mfa.gov.hu/sites/default/files/inline-files/hozzajarulonyilatkozat_kiskoru_utazas_2025.pdf
Egyedül utazok, biztosítanak egyágyas szobát is?
Az utazás ára mindig kétágyas szobát tartalmaz. Egyágyas szobát felár ellenében biztosítani tudunk vagy esetleg megegyezés és beleegyezés alapján egy másik ügyféllel egy kétágyas szobában szállásolunk el, aki szintén egyedül vagy egy páratlan számú társasággal utazik. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem vállalunk felelősséget a szobatárs viselkedéséért, higiéniai szokásaiért és nézeteiért.
Hárman, öten vagy páratlan számban utazó társaság vagyunk. Ez gondot jelent a szállásnál?
Az utazás ára mindig kétágyas szobát tartalmaz, de a szállást több személy számára is tudjuk biztosítani. Számolni kell azzal, hogy a szerződött szállodáink többsége kétágyas szobákkal rendelkezik. Természetesen igyekszünk biztosítani háromágyas szobát, amennyiben ez lehetséges.
A város melyik részén található a szálloda?
Egy adott városban több hotellel állunk kapcsolatban. Alap esetben 3* és 4* szállodákat ajánlunk, amelyek kitűnő elérhetőséggel rendelkeznek a városközpontba és a stadionhoz egyaránt, közel vannak a metrómegállókhoz vagy egyéb tömegközlekedési eszközökhöz. Amennyiben egyedi igényeitek lennének a szállodával kapcsolatban, természetesen annak megfelelően tudunk szállodát ajánlani.
A szállodával kapcsolatos információkat az utazás előtt 7 nappal küldjük el a megadott e-mailben kiküldött tájékoztatóban.
Milyen étkezési lehetőségek vannak a szállodában?
Az étkezést legtöbbször az ügyfél maga intézi. Kérésre biztosítani tudunk reggelit a szállodában, illetve az elképzeléseinek megfelelő éttermet tudunk ajánlani a környéken. Amennyiben igényelnétek reggelit, jelezzétek nekünk előre a foglalás során!
Mennyi zsebpénzt vigyek az útra? Tudok fizetni bankkártyával vagy csak készpénzzel?
A zsebpénz mennyisége minden ügyfélnél egyéni. Ez függ az ügyfél lehetőségeitől, ízlésétől és megszokott életszínvonalától. Az esetek többségében lehet fizetni kártyával, de ajánljuk, hogy készpénzt is vigyen magával.
Kell kötnöm biztosítást az út előtt?
Az út alapára nem tartalmazza a biztosítást. Ajánljuk viszont igénybe venni exkluzív komplex utazási biztosításunkat, melynek ára 1200 Ft / nap / fő. Ennek legfőbb előnye, hogy az utazás esetleges lemondása esetén az ár 90%-át vissza tudja téríteni a biztosító. A biztosítás speciálisan futballmérkőzésekre van szabva.
Más időpontban szeretnék el- vagy visszautazni, mint az oldalon feltüntetett időpont. Lehetséges?
Az utazásnál feltüntetett dátumok nem minden esetben véglegesek. Az oda- és visszaút időpontját szívesen módosítjuk egyedi igényeitek vagy elképzeléseitek szerint. Az egyetlen szempont, hogy biztosan elérjétek a mérkőzés.
-
UTAZÁS ALATT
Lesz-e csoportkísérőnk?
Amennyiben egy adott esemény kapcsán az utasok létszáma eléri a 10 főt, úgy helyszíni csoportkísérőt tudunk biztosítani.
A repülőutak alkalmával a csoportkísérő (nem idegenvezető) segít a transzfernél a reptérről a szállodába. Érkezés után segít eljutni a szállodába és asszisztál a bejelentkezéskor. Továbbá segít eljutni a mérkőzésre, elkíséri a csoportot a csoportos programokra, látnivalókhoz.
Az autóbuszos utak során az érkezés után általában a csoportkísérő elkíséri a csoportot a városközpontba. Segít a tömegközlekedési jegyek vásárlásában, a városban való eligazodásban. Közösen megnézitek a fő látnivalókat attól függően, mennyi idő áll a rendelkezésre a mérkőzés kezdetéig. Az út során végig rendelkezésre áll.
Ha valaki szeretné egyénileg felfedezni a várost, elválhat a csoporttól. Ugyanez érvényes a mérkőzésre való eljutásra. A csoportkísérő meghatározza a találkozó helyét és időpontját, és aki szeretne, együtt tarthat a csoportkísérővel.
Ha az autóbuszos útban szállás is van, akkor a csoportkísérő a hotelbe is elkíséri az utasokat.
A csoportkísérő folyamatosan velem lesz az út során?
A csoportkísérő együtt repül a csoporttal vagy a célállomás repülőterén vagy a szállodában várja a csoportot. Ez mindig a konkrét mérkőzéstől, úttól és helyszíntől függ. A csoportkísérő segít, hogy gond nélkül eltaláljatok a repülőtérről a szállodába, segít az elszállásolásnál, átadja a belépőjegyeket, alapszintű információt nyújt a városról, valamint a stadionba vezető útról. Igény esetén városnézést is szervez, minőségi éttermeket ajánl vagy más érdekes tippeket ad.
Az utasok szabadon töltik idejüket, a csoportkísérő szolgálatát szükség szerint veszik igénybe.
A csoportkísérő személyesen vagy telefonon elérhető az út nagy része alatt.
Igény esetében biztosítunk idegenvezetőt a városban.
Mit vihetek magammal a stadionba?
Javasoljuk csak a legszükségesebb dolgokat magatokkal vinni a stadionba, melyek a pénztárca, személyi igazolvány, belépőjegy a mérkőzésre. Mindenhol megengedett a fényképezőgép. Kivételt jelentenek az extra nagy objektívvel felszerelt professzionális fényképezőgépek. A stadionok többségében megengedett a kisméretű kézitáska vagy hátizsák. Angliában vagy Münchenben rendelkezésre állnak csomagmegőrzők.
Mikor érdemes megérkezni a mérkőzésre?
Javasoljuk a mérkőzés kezdete előtt egy órával előbb megérkezni (korábban nem). A bemelegítés általában fél órával a kezdés előtt van, ennél előbb a pályán sem a játékosok, sem az edzők nem jelennek meg. A stadion kapuit általában már 2 órával a mérkőzés megkezdése előtt kinyitják. Az ügyféltől függ, hogy a mérkőzés előtt mennyi időt szeretne eltölteni a stadionban. A hazai drukkerek többnyire csak a mérkőzés előtti utolsó percekben érkeznek meg, így ha időben érkeztek, azzal elkerülhetitek az esetleges hosszas sorban állást.
Hol fogok ülni a stadionban?
Minden belépőjegyen fel van tüntetve a szektor, a sor és az ülőhely száma. Az ülőhely megtalálásában szívesen segítenek a stadion dolgozói.
Baráti társasággal megyek a mérkőzésre, egymás mellett fogunk ülni?
Minden mérkőzésre párosával tudunk egymás mellé szóló belépőket garantálni, úgynevezett „ikreket“. Nagyobb társaság esetén igyekszünk biztosítani az egymás melletti helyeket, de ez nem minden mérkőzésen lehetséges. Ha az ügyfél három (öt, hét vagy bármely nagyobb páratlan számú) jegyet igényel, ez esetben az egymás melletti helyeket felár ellenében tudjuk biztosítani.
Meg lehet látogatni a stadiont mérkőzésen kívül?
A stadion látogatása azokon a napokon lehetséges, amikor nincs mérkőzés. A látogatásra a jegyet előre meg tudjátok tőlünk rendelni vagy megvásárolhatjátok a helyszínen is.
Hol találok jó éttermeket?
Szívesen ajánlunk helyi éttermeket, bárokat, üzleteket még az utazás előtt. Néhány tippet az utazási tájékoztatóban is megtaláltok, amit 7 nappal az út előtt küldünk e-mailben.
-
UTAZÁS UTÁN
Hogyan adhattok visszajelzést?
Hazaérkezés után e-mailben vagy telefonon felvesszük veletek a kapcsolatot, hogy megkérdezzük, hogyan éreztétek magatokat az úton. Tapasztalataitokat és véleményeteket örömmel fogadjuk, amelyeket megoszthattok Google vagy Facebook oldalunkon.
Ráadásul részt vehettek A hónap értékelése nyereményjátékunkban is! Ha értékeléseteket közzéteszitek Google oldalunkon, egy 30 000 forint értékű utazási ajándékutalványt nyerhettek. Minden hónapban egy nyertest sorsolunk ki.